Heeft u vragen?

Vragen? Contact ons

Heeft u een vraag? Bel, mail of whatsapp ons dan, we zitten voor u klaar!

Komt u er toch niet helemaal niet uit en heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?
Het bestellen van uw kleding in onze webwinkel is zeer eenvoudig. Bij elk artikel wordt een voorraadstatus weergegeven. Na het selecteren van het gewenste item scrollt u naar beneden en klikt u op de winkelwagen bij de gewenste XL-maat. Het artikel wordt hierdoor automatisch in uw winkelwagen geplaatst. U kunt uw gekozen artikel uiteraard ook weer uit de winkelwagen verwijderen, of het aantal artikelen aanpassen. Bent u klaar met online shoppen, dan kunt u met de knop 'Afrekenen' uw bestelling afronden.

Kan ik de artikelen ook zelf ophalen?
Jazeker, u kunt de kleding dan afhalen bij ons magazijn van onze winkel FOR GREAT MEN in Varsseveld. Ook heeft u de mogelijkheid om contact te betalen bij afhalen.

Mag ik komen passen?
Het is mogelijk om de kleding bij ons te komen passen. Uiteraard kunt u de bestelde kleding thuis passen. Wilt u de kleding dan ruilen of afzien van de bestelling dan mag u de niet gewenste artikelen retour sturen.

Hoe kan ik betalen?
Bij ons online bestellen van grote maten herenkleding is niet alleen eenvoudig, maar ook zeer betrouwbaar via een beveiligde verbinding. Uw bestelling kunt u namelijk veilig betalen via iDeal of via Paypal. Ook kunt u kiezen om het bedrag zelf handmatig via internetbankieren over te maken.

Hoe wordt de kleding bezorgd?
Nadat u de bestelling heeft afgerekend, zorgen wij ervoor dat uw bestelde kleding snel op het door u opgegeven adres wordt bezorgd. Bent u niet in de gelegenheid om hiervoor thuis te blijven, kunt u er voor kiezen om (zonder extra kosten) zelf uw pakje af te halen op een PostNL Pakje Gemak-locatie.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen 6,25 per bestelling. Dit bedrag staat op uw bestelbevestiging. Als u voor meer dan 95 euro heeft besteld nemen wij de verzendkosten van uw pakketje voor onze rekening. Dit wordt automatisch tijdens het bestellen verrekend.

Oeps, verkeerde maat besteld, kan ik ruilen?
Mocht een gekocht artikel niet passen, dan wordt deze uiteraard waar mogelijk geruild voor de juiste maat. Lukt dat niet, dan ontvangt u het aankoopbedrag terug.

Hoe stuur ik artikelen terug?
Hierbij vindt u een retourformulier die u kunt uitprinten en meesturen met de te retourneren kleding. Let wel op, ondergoed en zwemkleding wordt ivm hygiëne niet teruggenomen. Het risico van de retourzending ligt bij de afzender. We adviseren u dan ook te vragen naar een verzendbewijs met Track & Trace. De kosten van het retourneren zijn voor uw rekening. Binnen 10 dagen na ontvangst ontvangt u het aankoopbedrag van de artikelen retour. De aan ons betaalde verzendkosten wordt teruggestort indien u de gehele bestelling retour stuurt.

Is alles nieuw?
Ja, alle aangeboden kleding op onze site is in nieuwstaat. In de outlet wordt overigens uitsluitend kleding aangeboden van voorgaande seizoenen. Voor de allernieuwste designs kunt u terecht in onze stenen winkel For Great Men in Varsseveld en onze webwinkels GroteKleren-Webwinkel en Allsize-Webshop.

Wat als mijn maat er niet bij staat?
We zijn afhankelijk van het aanbod van onze leveranciers. Het is niet mogelijk om maten bij te bestellen. We adviseren wel om regelmatig te kijken op de site, want soms vullen andere stijlen en maten zich weer aan door nieuw aanbod van onze (web)winkels.